رسانه اجتماعی - تحلیلی بازار سرمایه

9 فروند کشتی ایرانی تحت پوشش کلوپ بین المللی قرار گرفت
اهمیت : مهم

10

9 فروند از کشتی های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پوشش کلوپ بین المللی پی اند آی Steamship Mutual را دریافت کرد و اسامی آنها در تارنمای کلوپ مربوطه در کنار دیگر شرکتهای کشتیرانی عضو کلوپ قرار گرفت.
نهایت‌نگر: مدیردفتر کارگزاری بیمه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: پس از رایزنی های فراوان 9 فروند از کشتی های متعلق به شرکت کشتیرانی والفجر از تاریخ دهم مرداد 1395 از پوشش کلوپ پی اند آی Steamship Mutual برخوردار شدند. کاپیتان محمدرضا بنایی افزود: در این شرایط می توانیم ادعا کنیم که بار دیگر زمینه برای فعالیت جهانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تردد کشتی ها تحت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران جهت خدمت رسانی به جامعه حمل و نقل بین المللی و حمل کالا به اقصی نقاط دنیا فراهم آمده است. وی تصریح کرد: پس از اجرای برجام جلسات هماهنگی با طرف های داخلی و خارجی برگزار شد تا زمینه برای انتقال بخشی از ریسک های کشتیها در دو رشته "بدنه - ماشین آلات" و "حمایت و غرامت" به بیمه گران بین المللی فراهم شود. وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تحریم کنندگان این بود که خصوصاً با محدود کردن کلوپهای بین المللی به ارائه پوششهای بیمه ای پی اند آی فعالیت حمل و نقل دریایی کشور را با مشکل مواجه کنند که این امر شرکت های کشتیرانی را در دوران تحریم با مشکلات پیچیده ای مواجه کرد. بنایی افزود: به نوبه خود تلاش کردیم پس از اجرای برجام هر چه سریعتر مقدمات بازگشت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به بازارهای بین المللی حمل و نقل فراهم کنیم. وی گفت: به منظور باز پس گیری و ارتقاء سهم کشتیرانی از بازار حمل و نقل بین المللی مجبوریم تحت پوشش های بیمه ای و موسسات رده بندی استاندارد و مورد تایید صاحبان کالا، اجاره کنندگان کشتی ها و مقامات بندری کشورهای محل تردد کشتی ها فعالیت کنیم. در عین حال یکی از الویت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمایت از بیمه گران داخلی نیز است که تلاش می کنیم ضمن هماهنگی با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به مشارکت دادن بیمه های ایرانی در قراردادهای بیمه ای حتی الامکان اقدام کنیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حوزه تردد کشتی ها محدودیتی نداشته و یک حوزه بین الملل و جهانی است، لذا لازم است شرکت های بیمه ای و موسسات رده بندی طرف قرارداد کشتیرانی بتوانند در جای جای دنیا خدمات و امکانات مورد نیاز مالکان و بهره برداران کشتی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت ارائه کنند. وی افزود: در حال حاضر در حال رایزنی با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ارگانهای ذیربط در داخل کشور هستیم تا ضمن حرکت در چارچوب قوانین و الزامات مربوطه بنحو مقتضی نسبت به انتقال پرتفوی بیمه ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بازار بیمه بین المللی اقدام کنیم.

برچسب‌ها:

نظر کارشناس: تاثیر این خبر بر نماد ، مثبت خواهد بود.

9 فروند از کشتی های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پوشش کلوپ بین المللی پی اند آی Steamship Mutual را دریافت کرد و اسامی آنها در تارنمای کلوپ مربوطه در کنار دیگر شرکتهای کشتیرانی عضو کلوپ قرار گرفت.
نهایت‌نگر: مدیردفتر کارگزاری بیمه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: پس از رایزنی های فراوان 9 فروند از کشتی های متعلق به شرکت کشتیرانی والفجر از تاریخ دهم مرداد 1395 از پوشش کلوپ پی اند آی Steamship Mutual برخوردار شدند. کاپیتان محمدرضا بنایی افزود: در این شرایط می توانیم ادعا کنیم که بار دیگر زمینه برای فعالیت جهانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تردد کشتی ها تحت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران جهت خدمت رسانی به جامعه حمل و نقل بین المللی و حمل کالا به اقصی نقاط دنیا فراهم آمده است. وی تصریح کرد: پس از اجرای برجام جلسات هماهنگی با طرف های داخلی و خارجی برگزار شد تا زمینه برای انتقال بخشی از ریسک های کشتیها در دو رشته "بدنه - ماشین آلات" و "حمایت و غرامت" به بیمه گران بین المللی فراهم شود. وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تحریم کنندگان این بود که خصوصاً با محدود کردن کلوپهای بین المللی به ارائه پوششهای بیمه ای پی اند آی فعالیت حمل و نقل دریایی کشور را با مشکل مواجه کنند که این امر شرکت های کشتیرانی را در دوران تحریم با مشکلات پیچیده ای مواجه کرد. بنایی افزود: به نوبه خود تلاش کردیم پس از اجرای برجام هر چه سریعتر مقدمات بازگشت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به بازارهای بین المللی حمل و نقل فراهم کنیم. وی گفت: به منظور باز پس گیری و ارتقاء سهم کشتیرانی از بازار حمل و نقل بین المللی مجبوریم تحت پوشش های بیمه ای و موسسات رده بندی استاندارد و مورد تایید صاحبان کالا، اجاره کنندگان کشتی ها و مقامات بندری کشورهای محل تردد کشتی ها فعالیت کنیم. در عین حال یکی از الویت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمایت از بیمه گران داخلی نیز است که تلاش می کنیم ضمن هماهنگی با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به مشارکت دادن بیمه های ایرانی در قراردادهای بیمه ای حتی الامکان اقدام کنیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حوزه تردد کشتی ها محدودیتی نداشته و یک حوزه بین الملل و جهانی است، لذا لازم است شرکت های بیمه ای و موسسات رده بندی طرف قرارداد کشتیرانی بتوانند در جای جای دنیا خدمات و امکانات مورد نیاز مالکان و بهره برداران کشتی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت ارائه کنند. وی افزود: در حال حاضر در حال رایزنی با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ارگانهای ذیربط در داخل کشور هستیم تا ضمن حرکت در چارچوب قوانین و الزامات مربوطه بنحو مقتضی نسبت به انتقال پرتفوی بیمه ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بازار بیمه بین المللی اقدام کنیم.

برچسب‌ها:

نظر کارشناس: تاثیر این خبر بر نماد ، مثبت خواهد بود.
1395/05/25
0
/
0
یک دقیقه وقت دارید؟
شما تنها یک قدم با به اشتراک گذاشتن اولین ایده خود فاصله دارید. برای انتشار مطالب خود در ارشن، لطفا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و شماره‌ی همراه خود را فعال نمایید.
تکمیل پروفایل
نمایش {{content.commentsTotal - content.comments.length}} نظر قبلی
علت امتیاز منفی

×
بله
خیر
تغییرات شاخص
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
وضعیت بازار : {{closedTitle(tepix.isClosed)}}
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
فرابورس
{{absValueChange(tepix.faraBourseChange)}}
{{tepix.faraBourseIndex}}
شاخص 50 شرکت
{{absValueChange(tepix.companyFiftyChange)}}
{{tepix.companyFiftyIndex}}
شاخص آزاد شناور
{{absValueChange(tepix.freeFloatChange)}}
{{tepix.freeFloatIndex}}
شاخص مالی
{{absValueChange(tepix.financialChange)}}
{{tepix.financialIndex}}
شاخص صنعت
{{absValueChange(tepix.indastryChange)}}
{{tepix.indastryIndex}}
2222
33333