رسانه اجتماعی - تحلیلی بازار سرمایه

یک پیشنهاد به ایران‌خودرو و سایپا
اهمیت : مهم

6

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: واحدهای تحقیق و توسعه ایران خودرو و سایپا باید ادغام شوند تا بتوانند با سرمایه‌گذاری مشترک در جهت طراحی و تولید خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب حرکت کنند.
ایسنا:

بهروز مشهدی -کارشناس صنعت خودرو اظهار کرد: در حال حاضر واحدهای تحقیق و توسعه دو خودروساز بزرگ به صورت مجزا فعالیت می کنند و هیچ کدام نیز خروجی مناسبی نداشته اند. وی با بیان اینکه این شرکتها به دلایل مختلف سرمایه گذاری لازم را در واحدهای تحقیق و توسعه انجام نمی دهند، خاطرنشان کرد: این وضعیت در حالی است که رمز موفقیت خودروسازان بزرگ بین المللی سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه است.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: اگر ایران خودرو و سایپا در سال های گذشته مخصوصا در دوره ای که درآمد و سود بالایی داشتند در حوزه تحقیق و توسعه متمرکز می شدند هم اکنون شاهد ادامه تولید خودروهای قدیمی در کشور نبودیم.

وی افزود: برای خودروساز شدن ایران خودرو وسایپا باید واحدهای تحقیق و توسعه خود را ادغام و سرمایه گذاری مشترک در این حوزه انجام دهند تا بتوانند با تجمیع سرمایه و نیروی انسانی، خروج مناسبی داشته باشند.

مشهدی با بیان اینکه بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا کار تحقیق و توسعه را به صورت مشترک انجام می دهند، تصریح کرد: اگر دو خودروساز بزرگ واحدهای تحقیق و توسعه خود را ادغام و سرمایه گذاری مشترک و مناسبی در این حوزه انجام دهند ظرف پنج سال می توانند خودروی مناسبی را از نظر استانداردهای کیفی، ایمنی و قیمت در داخل کشور طراحی و تولید کنند.


نظر کارشناس: تاثیر این خبر بر نمادهای و ، مثبت خواهد بود.

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: واحدهای تحقیق و توسعه ایران خودرو و سایپا باید ادغام شوند تا بتوانند با سرمایه‌گذاری مشترک در جهت طراحی و تولید خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب حرکت کنند.
ایسنا:

بهروز مشهدی -کارشناس صنعت خودرو اظهار کرد: در حال حاضر واحدهای تحقیق و توسعه دو خودروساز بزرگ به صورت مجزا فعالیت می کنند و هیچ کدام نیز خروجی مناسبی نداشته اند. وی با بیان اینکه این شرکتها به دلایل مختلف سرمایه گذاری لازم را در واحدهای تحقیق و توسعه انجام نمی دهند، خاطرنشان کرد: این وضعیت در حالی است که رمز موفقیت خودروسازان بزرگ بین المللی سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه است.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: اگر ایران خودرو و سایپا در سال های گذشته مخصوصا در دوره ای که درآمد و سود بالایی داشتند در حوزه تحقیق و توسعه متمرکز می شدند هم اکنون شاهد ادامه تولید خودروهای قدیمی در کشور نبودیم.

وی افزود: برای خودروساز شدن ایران خودرو وسایپا باید واحدهای تحقیق و توسعه خود را ادغام و سرمایه گذاری مشترک در این حوزه انجام دهند تا بتوانند با تجمیع سرمایه و نیروی انسانی، خروج مناسبی داشته باشند.

مشهدی با بیان اینکه بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا کار تحقیق و توسعه را به صورت مشترک انجام می دهند، تصریح کرد: اگر دو خودروساز بزرگ واحدهای تحقیق و توسعه خود را ادغام و سرمایه گذاری مشترک و مناسبی در این حوزه انجام دهند ظرف پنج سال می توانند خودروی مناسبی را از نظر استانداردهای کیفی، ایمنی و قیمت در داخل کشور طراحی و تولید کنند.


نظر کارشناس: تاثیر این خبر بر نمادهای و ، مثبت خواهد بود.
1395/03/16
0
/
1
یک دقیقه وقت دارید؟
شما تنها یک قدم با به اشتراک گذاشتن اولین ایده خود فاصله دارید. برای انتشار مطالب خود در ارشن، لطفا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و شماره‌ی همراه خود را فعال نمایید.
تکمیل پروفایل
نمایش {{content.commentsTotal - content.comments.length}} نظر قبلی
علت امتیاز منفی

×
بله
خیر
تغییرات شاخص
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
وضعیت بازار : {{closedTitle(tepix.isClosed)}}
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
فرابورس
{{absValueChange(tepix.faraBourseChange)}}
{{tepix.faraBourseIndex}}
شاخص 50 شرکت
{{absValueChange(tepix.companyFiftyChange)}}
{{tepix.companyFiftyIndex}}
شاخص آزاد شناور
{{absValueChange(tepix.freeFloatChange)}}
{{tepix.freeFloatIndex}}
شاخص مالی
{{absValueChange(tepix.financialChange)}}
{{tepix.financialIndex}}
شاخص صنعت
{{absValueChange(tepix.indastryChange)}}
{{tepix.indastryIndex}}
2222
33333