رسانه اجتماعی - تحلیلی بازار سرمایه

اولین همایش کشوری مشتریان مجتمع فولاد خراسان
اهمیت : مهم

19
نهایت‌نگر: نخستین همایش کشوری مشتریان مجتمع فولاد خراسان با شعار «هم گامی، هم سویی و هم افزایی پایدار» با حضور نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ستاد تنظیم بازار و بورس کالای ایران برگزار شد. مدیرعامل فولاد خراسان در ابتدای این همایش با اشاره به نقش این شرکت در مسوولیت پذیری اجتماعی به سرمایه های آن در حوزه های نیروی انسانی، سرمایه و مشتریان به عنوان اصلی ترین دارایی های مجتمع فولاد خراسان اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان بزرگ ترین مجموعه صنعتی و معدنی شرق کشور با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن محصول نهایی، 700 هزار تن شمش و یک میلیون تن آهن اسفنجی سال گذشته 90 هزار تن شمش فولاد و 290 هزار تن آهن اسفنجی عرضه کرد. حسن احمدی ادامه داد: طرح های توسعه ای این شرکت شامل فولادسازی، گندله سازی و تولید 5/2 میلیون تن ماده اولیه در سنگان است تا در افق 1404 تولید 5 میلیون تن فولاد خام محقق شود. به گفته وی در استراتژی و چشم انداز اهداف این شرکت ایجاد 10 هزار فرصت شغلی، گردش مالی 1400 میلیارد تومانی، توسعه طرح های فولادسازی و گندله سازی، ایجاد چرخه تولید ورق های رنگی و گالوانیزه مورد تاکید قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه تکنولوژی تولید مجتمع فولاد خراسان متعلق به شرکت دنیلی ایتالیا است، اما استانداردهای ملی، بین المللی و منطقه ای را نیز توانسته است کسب کند، به موفقیت های این شرکت در زمینه فروش محصولات در بورس کالا اشاره کرد. مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: خواب سرمایه ناشی از شرایط اقتصادی سال گذشته موجب شد فولاد خراسان استراتژی بازار را پایش کرده و به دنبال ایده های جدید باشد. احمدی در زمینه برنامه های توسعه صادرات از برنامه صادرات 20 درصد از ظرفیت خبر داد و خواستار افزایش مشوق های صادراتی و رفع محدودیت ها شد. در ادامه معاون بازرگانی مجتمع فولاد خراسان نیز با اشاره به بهبود روش های سنتی بازاریابی که تا سال 87 در این شرکت دنبال شده است، از پیاده سازی سیستم مدیریت جامع اطلاعات و به دنبال آن مدیریت ارتباط با مشتریان در 5/1 سال اخیر به عنوان تحولی عظیم در بحث بازاریابی یاد کرد. به گفته پارسا دستیابی به اطلاعات شرکت توسط مشتریان و اعتماد متقابل بین مدیریت و فروشنده ها از جمله مزیت های این روش بوده که سیستم پویایی را برای بازاریابی این شرکت به وجود آورده است. وی همچنین

نظر کارشناس: این خبر بر صنایع و اثر مثبت و بر صنایع و اثر منفی خواهد گذاشت.بعلاوه، تاثیر این خبر بر صنعت غیرقابل پیش‌بینی است.
معلوم نیست بر سر محصولات کتمپیوتری چه می‌آید
نهایت‌نگر: نخستین همایش کشوری مشتریان مجتمع فولاد خراسان با شعار «هم گامی، هم سویی و هم افزایی پایدار» با حضور نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ستاد تنظیم بازار و بورس کالای ایران برگزار شد. مدیرعامل فولاد خراسان در ابتدای این همایش با اشاره به نقش این شرکت در مسوولیت پذیری اجتماعی به سرمایه های آن در حوزه های نیروی انسانی، سرمایه و مشتریان به عنوان اصلی ترین دارایی های مجتمع فولاد خراسان اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان بزرگ ترین مجموعه صنعتی و معدنی شرق کشور با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن محصول نهایی، 700 هزار تن شمش و یک میلیون تن آهن اسفنجی سال گذشته 90 هزار تن شمش فولاد و 290 هزار تن آهن اسفنجی عرضه کرد. حسن احمدی ادامه داد: طرح های توسعه ای این شرکت شامل فولادسازی، گندله سازی و تولید 5/2 میلیون تن ماده اولیه در سنگان است تا در افق 1404 تولید 5 میلیون تن فولاد خام محقق شود. به گفته وی در استراتژی و چشم انداز اهداف این شرکت ایجاد 10 هزار فرصت شغلی، گردش مالی 1400 میلیارد تومانی، توسعه طرح های فولادسازی و گندله سازی، ایجاد چرخه تولید ورق های رنگی و گالوانیزه مورد تاکید قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه تکنولوژی تولید مجتمع فولاد خراسان متعلق به شرکت دنیلی ایتالیا است، اما استانداردهای ملی، بین المللی و منطقه ای را نیز توانسته است کسب کند، به موفقیت های این شرکت در زمینه فروش محصولات در بورس کالا اشاره کرد. مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: خواب سرمایه ناشی از شرایط اقتصادی سال گذشته موجب شد فولاد خراسان استراتژی بازار را پایش کرده و به دنبال ایده های جدید باشد. احمدی در زمینه برنامه های توسعه صادرات از برنامه صادرات 20 درصد از ظرفیت خبر داد و خواستار افزایش مشوق های صادراتی و رفع محدودیت ها شد. در ادامه معاون بازرگانی مجتمع فولاد خراسان نیز با اشاره به بهبود روش های سنتی بازاریابی که تا سال 87 در این شرکت دنبال شده است، از پیاده سازی سیستم مدیریت جامع اطلاعات و به دنبال آن مدیریت ارتباط با مشتریان در 5/1 سال اخیر به عنوان تحولی عظیم در بحث بازاریابی یاد کرد. به گفته پارسا دستیابی به اطلاعات شرکت توسط مشتریان و اعتماد متقابل بین مدیریت و فروشنده ها از جمله مزیت های این روش بوده که سیستم پویایی را برای بازاریابی این شرکت به وجود آورده است. وی همچنین

نظر کارشناس: این خبر بر صنایع و اثر مثبت و بر صنایع و اثر منفی خواهد گذاشت.بعلاوه، تاثیر این خبر بر صنعت غیرقابل پیش‌بینی است.
معلوم نیست بر سر محصولات کتمپیوتری چه می‌آید
1393/06/18
0
/
0
یک دقیقه وقت دارید؟
شما تنها یک قدم با به اشتراک گذاشتن اولین ایده خود فاصله دارید. برای انتشار مطالب خود در ارشن، لطفا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و شماره‌ی همراه خود را فعال نمایید.
تکمیل پروفایل
نمایش {{content.commentsTotal - content.comments.length}} نظر قبلی
علت امتیاز منفی

×
بله
خیر
تغییرات شاخص
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
وضعیت بازار : {{closedTitle(tepix.isClosed)}}
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
فرابورس
{{absValueChange(tepix.faraBourseChange)}}
{{tepix.faraBourseIndex}}
شاخص 50 شرکت
{{absValueChange(tepix.companyFiftyChange)}}
{{tepix.companyFiftyIndex}}
شاخص آزاد شناور
{{absValueChange(tepix.freeFloatChange)}}
{{tepix.freeFloatIndex}}
شاخص مالی
{{absValueChange(tepix.financialChange)}}
{{tepix.financialIndex}}
شاخص صنعت
{{absValueChange(tepix.indastryChange)}}
{{tepix.indastryIndex}}
2222
33333