رسانه اجتماعی - تحلیلی بازار سرمایه
...
نیر شاهین
@shahinnayer
72

عنوان بلاگ : چگونه مشتریانمان را فراری دهیم: بخش دوم
دسته : آموزشی


خلاصه صنعت کارگزاری از حیث هزینه های ورود و خروج مشتری بسیار پویا و شکننده است و مشتری هر گاه اراده کند می تواند به دیگران روی بیاورد از این رو بقا در این حوزه ظرافت های خاص خود را می طلبد. در بلاگ قبلی با 5 ترفند مهم آشنا شدیم. در این بلاگ نیز 5 فن دیگر معرفی میشود. اگر می خواهید مشتریانتان را فراری دهید کافیست: خدمت بنجل ارایه دهید، به او دروغ بگویید، به در خواستهای او توجه نکنید، سرش داد بکشید... معجزه می کنند بویژه در بخش خدمات و صنعت کارگزاری...

۵ از ۱۰: جنس بنجل و خدمت بنجل ارایه دهید.

کافی است به بهانه قیمت پایین به مردم جنس بنجل و خدمت ضعیف ارایه دهید. خیلی زود شگفت زده می شوید.دستور خرید او را با بالاترین قیمت و فروش بنده خدا را به پایین ترین روز بزنید. پولش را دیر بدهید. اطلاعات به موقع به ندهید... استاندارهای ارایه خدمت را باید رعایت کنید. اینکه فقط دستور خرید و یا فروش مشتری را انجام دهیم به تنهایی برای جلب مشتری کافی نیست. همه می توانند چنین کاری را انجام دهند.

۴ از ۱۰: پاسخگو نباشید.

کافیست به جزییات درخواست مردم توجه نکنید. سفارش خاص او را مردود قلمداد کنید. بگویی ما فقط همینو داریم. ! می توانید از سایر همکاران بخواهید. به آن کارگزاری بروید آنها شاید بلد باشند. این ترفندها برای فراری دادن مشتریان بی نظیر ند!

۳ از ۱۰: کاری کنید مشتری احساس کند برایتان مهم نیست.

این حقه بسیار کارآمد است. به او حالی کنید برایتان مشتری مهمی نیست. رفتن یا ماندنش اهمیت ندارد. شما مشتریان مهمتری دارید که یک مویش را به هزار تا مثل شما نمی دهد. سر از موبایلتان بلند نکنید. او را دیدید اخم کنید انگار کار مهمتر داشتید..در آمد اصلی تان از جای دیگر می آید. او فقط برای شما دردسر است و کارمزد اش هزینه انجام خدمت را تامین نمی کند. شعب مهم نیست تهران مهم است.... این ابزار واقعا کارآمد است. خواهید دید بزودی همه مشتریانتان پرید و تنها در اداره نفس راحت خواهید کشید.

۲ از ۱۰: به مشتری دروغ بگویید.

سریع جواب می دهد. الکی بگویید مثلا بهترین است. فردا انجام می دهید ولی می دانید که نمیشه. برایش مناسبترین است. فلان تاریخ می دهید. وعده غلط، جنس نادرست ، اغراق در کارکرد... انگار آن مشتری هالوست و هیچی نمی فهمد. حتی لازم شد به دروغ قسم یاد کنید...

۱ از ۱۰ : سر مشتری داد بکشید.

بی تردید مهمترین و موثرترین ابزار فراری دادن مشتری است. بهانه ای پبدا کنید. ایرادی در کار مشتری پیدا کنید یا مثلا اعتراض او را بهانه کنید و در حضور سایرین یا حتی تنهایی سر او، ببخشید، نعره بکشید. مطمئن باشید همه جور و پلاسش را جمع می کند و آنی مجموعه شما را ترک می کند.


بویژه از همکاران و مشتریان گرامی ممنون می شوم اگر چیزی را از قلم انداخته باشم، یادآوری کنند.

منابع:
  • aboutmoney.com

خلاصه صنعت کارگزاری از حیث هزینه های ورود و خروج مشتری بسیار پویا و شکننده است و مشتری هر گاه اراده کند می تواند به دیگران روی بیاورد از این رو بقا در این حوزه ظرافت های خاص خود را می طلبد. در بلاگ قبلی با 5 ترفند مهم آشنا شدیم. در این بلاگ نیز 5 فن دیگر معرفی میشود. اگر می خواهید مشتریانتان را فراری دهید کافیست: خدمت بنجل ارایه دهید، به او دروغ بگویید، به در خواستهای او توجه نکنید، سرش داد بکشید... معجزه می کنند بویژه در بخش خدمات و صنعت کارگزاری...

۵ از ۱۰: جنس بنجل و خدمت بنجل ارایه دهید.

کافی است به بهانه قیمت پایین به مردم جنس بنجل و خدمت ضعیف ارایه دهید. خیلی زود شگفت زده می شوید.دستور خرید او را با بالاترین قیمت و فروش بنده خدا را به پایین ترین روز بزنید. پولش را دیر بدهید. اطلاعات به موقع به ندهید... استاندارهای ارایه خدمت را باید رعایت کنید. اینکه فقط دستور خرید و یا فروش مشتری را انجام دهیم به تنهایی برای جلب مشتری کافی نیست. همه می توانند چنین کاری را انجام دهند.

۴ از ۱۰: پاسخگو نباشید.

کافیست به جزییات درخواست مردم توجه نکنید. سفارش خاص او را مردود قلمداد کنید. بگویی ما فقط همینو داریم. ! می توانید از سایر همکاران بخواهید. به آن کارگزاری بروید آنها شاید بلد باشند. این ترفندها برای فراری دادن مشتریان بی نظیر ند!

۳ از ۱۰: کاری کنید مشتری احساس کند برایتان مهم نیست.

این حقه بسیار کارآمد است. به او حالی کنید برایتان مشتری مهمی نیست. رفتن یا ماندنش اهمیت ندارد. شما مشتریان مهمتری دارید که یک مویش را به هزار تا مثل شما نمی دهد. سر از موبایلتان بلند نکنید. او را دیدید اخم کنید انگار کار مهمتر داشتید..در آمد اصلی تان از جای دیگر می آید. او فقط برای شما دردسر است و کارمزد اش هزینه انجام خدمت را تامین نمی کند. شعب مهم نیست تهران مهم است.... این ابزار واقعا کارآمد است. خواهید دید بزودی همه مشتریانتان پرید و تنها در اداره نفس راحت خواهید کشید.

۲ از ۱۰: به مشتری دروغ بگویید.

سریع جواب می دهد. الکی بگویید مثلا بهترین است. فردا انجام می دهید ولی می دانید که نمیشه. برایش مناسبترین است. فلان تاریخ می دهید. وعده غلط، جنس نادرست ، اغراق در کارکرد... انگار آن مشتری هالوست و هیچی نمی فهمد. حتی لازم شد به دروغ قسم یاد کنید...

۱ از ۱۰ : سر مشتری داد بکشید.

بی تردید مهمترین و موثرترین ابزار فراری دادن مشتری است. بهانه ای پبدا کنید. ایرادی در کار مشتری پیدا کنید یا مثلا اعتراض او را بهانه کنید و در حضور سایرین یا حتی تنهایی سر او، ببخشید، نعره بکشید. مطمئن باشید همه جور و پلاسش را جمع می کند و آنی مجموعه شما را ترک می کند.


بویژه از همکاران و مشتریان گرامی ممنون می شوم اگر چیزی را از قلم انداخته باشم، یادآوری کنند.

منابع:
  • aboutmoney.com
1394/06/09 از نهایت‌نگر
0
/
22
یک دقیقه وقت دارید؟
شما تنها یک قدم با به اشتراک گذاشتن اولین ایده خود فاصله دارید. برای انتشار مطالب خود در ارشن، لطفا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و شماره‌ی همراه خود را فعال نمایید.
تکمیل پروفایل
نمایش {{content.commentsTotal - content.comments.length}} نظر قبلی
علت امتیاز منفی

×
بله
خیر
تغییرات شاخص
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
وضعیت بازار : {{closedTitle(tepix.isClosed)}}
شاخص کل
{{tepix.change}}
{{tepix.index}}
فرابورس
{{absValueChange(tepix.faraBourseChange)}}
{{tepix.faraBourseIndex}}
شاخص 50 شرکت
{{absValueChange(tepix.companyFiftyChange)}}
{{tepix.companyFiftyIndex}}
شاخص آزاد شناور
{{absValueChange(tepix.freeFloatChange)}}
{{tepix.freeFloatIndex}}
شاخص مالی
{{absValueChange(tepix.financialChange)}}
{{tepix.financialIndex}}
شاخص صنعت
{{absValueChange(tepix.indastryChange)}}
{{tepix.indastryIndex}}
2222
33333